selcan06 bende bi hafta ihmal ettim sonraki haftaya bıraktım bebeğin hareketlerinde azalma çıktı nst de kızdı dr bidaha ihmal etme 3 gün sonra gel yine böyle çıkarsa yatırıcaz dedi. Evdede hareketlerini saymama ragmen kalp atışlarıyla hareketlerinin yyumunu bilemeyiz oyüzden ihmal edip tehlikeye atmayan ne kalmış ki zaten şurda..