_anne_ bizim gece uykularımız iyi ama gündüz uykusu aynı dediğinşz gibi. Benim de kızım 1 ay 21 günlük. Sürekli bide boğazına bişe kaçmış gibi öğürüyor ardından öksürüyor. Ben de doktora götürecem de eşimi bekliyorum tek başıma cesaret edemedim. Reflü müdür ki 😕tek anne sütü alıyor, emdikten sonra gazı bazen çıkıyor bazen çıkmıyor ama çıksa da çıkmasa da yarım saat ayakta dolaştırıyorum hemen yatırmıyorum zaten doğduğu ilk günden beri reflü yatağında yatıyor hala tüm bunlara rağmen reflü olabilir mi gerçekten🥺