Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı aranızda?Veya yapan tanıdıklarınız?Henüz yeni doğum yaptım iki hafta oluyor sezeryan oldu.Ama sonrası çok zorlu geçiyor dikiş sancılarım ağrılarım ikinciyi düşünmeye korkar oldum tabi çok erken daha düşünmek için biliyorum ama ilersi için🙈Ssvd’yi araştırmaya başladım sezeryan sonrası vajinal doğum.Yapan kişiler var YouTube da videoları izledim.Sezeryandan sonra insana ihtiyaç duyuluyor çok her zaman da kimse olmuyor benim çevrem için böyle.normal doğum çok istiyordum ama nasip olmadı normal doğum hikayelerini okumak gelmiyor içimden çünkü içimde bir burukluk kaldı nasio olmayınca..Tabi vardır bunda da bir hayır diye geçiştiriyorum kendimi.Ssvd(Sezeryan sonrasu vajinal doğum) yapan veya tanıdıklarınızdan yapan varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız?Yani bilgisi olan varsa?Ama lütfen kulaktan dolma bilgiler olmasın yani kesin emin olarak yazmanızı istiyorum ufak şeyi takıp büyüten biriyim doğruluğu kesin olmayan şey aklıma takılsın istemiyorum🤗