deno1 kanama alanı neredeyse çoğu gebede oluyor. bende de vardı 11. Haftada fark edildi 18 haftada lekelenme yaşadım sonra tamamiyle kurtuldum Vajinal olarak progestan kullandım kendimi çok yormadım ve bol bol dua ettim. Şimdi arkadaşımın da ilk öğrendiğinden beri kanama alanı var sonra yoğun kanamaları oldu. bebeşi sağlıklı 20. Haftasında. Demem o ki sakın düşük riskim var bebeğimi kaybedebilirim düşüncesinde olmayın pozitif olmaya çalışın geçecektir inşallah duamdasınız 🤗