1903-ci bende de büyük ihtimalle var ama ben şeker yüklemesi yaptırmadım açlık tokluk şekerime de baktırmadım ihmal ettim açıkcası çünkü şüphelenmiyordum yoktur diyordum doktorum da yaptır illa demedi. Sonra anneme sordum onda varmış anannem de şeker hastasıydı zaten. Genetik olduğu için bende de var büyük ihtimalle zaten belirtileri de var. Susuzluk hissi, bebeğin önden gitmesi, karnımın büyüklüğü, halsizlik, çabuk acıkma vs. hepsi var ama çok geç yani 31 haftalık hamileyim daha yeni dank etti bu saatten sonra da nasıl toparlarım bilmiyorum 🤷🏻♀️