Eski9 Gamze2172 53 gün sürdü mübarek sinir olmuştum artık çok sıkıcı o kanama inşallah bu kısa sürer ilk günler de çok fazla yoğundu
Kksll Gamze2172 zaten 40 çıkana kadar kanama ara ara devam eder lekelenme olur sadece sezeryanda değil normal dogumda da bu sekildedir
Eski9 Gamze2172 herkeste farklı olur benimki çok uzun sürmüştü malesef bakalım şimdi ne olacak ikinci doğumlar daha kolay oluyor diyorlar umarım öyle olur
mrs_elisah Gamze2172 tam 40 gün sürdü. İlk 2 hafta depend kurtarıcım oldu. Dikiş ağrısı oluyor o yüzden depend çok kolaylık oluyor Külot gibi.
Seyma0368 İki hafta yoğun olmamakla birlikte oldu kanama sonra 40 güne kadar lekelenme tarzında olmustu