Merveee34 Birsen2906 biraz fazla olmuş sanki 🥺 Doğuma kadar çok almamak için dengeli ve düzenli beslenmeye özen göster .Özellikle yatarken fazla bisey yeme :)
Birsen2906 Merveee34 aslında sabah akşam şeklinde ara öğün olarak meyve yiyorum bazen ama gece midem kaziniyo oda öğünde sayiliyomu dur 🤣
Minik_kalplim_ Birsen2906 Allah sonumuzu hayır eylesin daha biraz önce eşime dedim kilo almışım ama doğumdan sonra gör sen beni yine fit olmam lazım😂
Merveee34 Birsen2906 ahahah 🤣🤣🤣kız gece yersen alırsın tabi ..Ama çok acıkıyorsan aperatif ve ağır yiyecekler tüketme .. salatalık da tok tutar
Deletedmom23234 Birsen2906 Yaaniii 😅 Amann Boşverin yiyin gitsin bebişler sağlıklı olsun da doğumdan sonra çok çabuk veriliyor 💃
momof3 Birsen2906 Ben de aynıyım,49 ile hamile kaldım şuan 28 haftalığız 63 kiloyum 🤦🏻♀️ama doktora sordum önemli değil dengeli beslen yeter zaten zayıfsın dedi
Handannnn Birsen2906 valla hiç de aç kalmıyorum ki aslında sürekli meyve sebze et tavuk türü yerim yani hiç öyle kısmadım ekmeği de çok yerim ilk gebeliğimde de 64 ile kalıp 74 ile doğum yapmıştım