Elifserkan yok artık devlet hastanesi deyince insanlar genelde hep kötü seyler söyler ama ben suan 37 haftalığım ve hep özele gittim 3 doktor degıstırdım memnun kalmadım sonra 2 arkadasım Şevket’te Doğum yaptı ne kaybedebiliriz diye gittim ve gayet memnun kaldım Engin korkmazer doktorum insanda cok memnunum. Dışardan gelen yorumları duymadan bi git kendin gör ama tavsıyem geç saate al randevunu ben 4 5 6 saatlerinde gidiyorum renkli ultrasonda yüzünü gördüm geçen hafta .bana özelde bile renkli ultrason yok demişti özeldeki doktorum