Doğum yapalı 15 gün oluyor çok sırt ağrım var az ayakta kalayım sırtım kopacak gibi ağrıyor emzirirken kambur duruyorum farkında olmadan hep ondan mı kaynaklı bilmiyorum yoksa doğumdan sonra oluyor mu bu sırt ağrısı?Sezeryan doğum yapan annelerimiz sizlerde de oldu mu ne kadar süre içinde başladı ne kadar sürdü geçmesi?Geçmesi için neler yaptınızda iyi geldi?Tavsiyeleriniz neler?Hiç geçmeyecek gibi geliyor hep.Dikiş sancılarım zaten geçmedi onun acısına birde sırt ağrısı eklendi çok aşırı zorlanıyorum çocuğa bakarken