Kızlar yüklemede şekerim çıkmıştı ve diyet yapıyorum 28. Hafta kontrolümde doktor iki hafta önden gidiyor ama anormal bir durum yok dedi yasaklı şeyleri yemiyorum zaten şeker ölçümlerim de hep normal sınırın altında çıkıyor evde en abarttığım günlerde 120 çıktı nasıl şekerim var anlamadım 😅, benim ekstra dikkat edeceğim bi şey var mı tecrübeli hamişlere sormak istiyorum , önden gitmesi erken doğum riski demek mi daha da mı azaltayım yediklerimi bilemedim