Motherr_ canım öncelikle basın sağolsun Rabbim sabırlar versin..Bunları düşünmek için daha erken .. O senin kaderinde yazılı .. Su kadar doğurursun demek doğru olmaz ..Sezaryende hak 3 der doktorlar ..Fakat 5 hatta 6 doğuran var ama çok çok riskli .. Benim 4.sezaryenim olacak bana bile neler neler dediler .. Birde sezaryenden sonra 2 yıl gebe kalmayın deniliyor ama 4 ay sonra 6 ay sonra hamile kalıp sorunsuz sağlıklı doğum yapanlar tanıyorum .Doktorunla beraber gerekli tahlilleri yaptırdıktan sonra,vücuduna kısa bir zaman dinlenme molası verip sonrasında bebekte düşünebilirsin ..Bu arada bebeğin niçin vefat etti ? Cok çok üzgünüm .. Öbür dünya da seni bekleyen şefaatçin var 🤲🏻 Cennet kuşu o artık 💐