Merhaba arkadaşlar. 32 haftalık doğum yaptım. Bebeğim kuvezde. Çok zor günler geçirdi hayatı tehlikesi vardı Allah’a şükür çoğunu atlattı. 2 gün önce 3cc ile.anne sütüne başladılar şuan 15 CC ye kadar çıkmış . Kaç CC de anneden emme istiyorlar ve hala solunuma.bagli. solunum ne zaman normale dönüyor en fazla solunum cihazinda kaç gün kalınır ki