Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim, pazartesi günü aşırı yürüdüm ve yoruldum dinlenemeden uykusuz bi şekilde de salı sabah uçakla yolculuk yapmam gerekti. Yolculuktan sonra eve geldim wc gittim tuvaletimi yaptım odaya gelip üzerimi değiştirirken birdenbire su aktı tutamadım engelleyemedim akışını çok değildi ama bacağımdan bile aktı. Panik oldum eşime söyledim hemen doğum başlıyo diye çok korktum çünkü daha çok erken🤦♀️ Hemen hastaneye gittik nst bağladılar ve doğum suyumu diye kontrol ettiler sonra dr muayene etti ve doğum suyu olmadığını her şeyin normal olduğunu idrar kaçırdığımı söyledi🙊 olaydan 1dk önce wc ye gittiğimi söyledim ama idrar torbasının tamamen boşalmadığını ve bebek baskı yaptığı için kaçırma olmasının normal olduğunu söyledi. İlk gebeliğim ve hayatımda ilk kez başıma geldi böyle bişey🙈 umarım devamı gelmez😬 böyle bi şey yaşayan var mı aramızda 🙈