2bebekbirana Kızlar isimli hastane çıkışı yaptiricam böyle güzel Uygun fiyatlı bir hastane çıkışı istiyorum en fazla 5 li set. Uygun fiyata güzel hastane çıkışı yaptıranlar varsa fotoğrafını atarsa sevinirim ve de sayfa ismi? 😘
Tuubacvk 2bebekbirana instagramda ve Trendyol da bebeqon diye bir sayla var isimli isimsiz 12li 5li setleri var çok da güzeller 150-180 TL arası falan fiyatı bende ordan yaptırıcam
slnurn 2bebekbirana ben şöyle bir takım yaptırdım 10 lu 200 tl ama 5 li seçenekleri de var onlar daha uygundur. İnstagramda pudra kokusu diye bir sayfaya yaptırdım.
CiLeK_KoKuSu_47 2bebekbirana ben instagramda stilimsensinn diye sayfa var orda yaptırdım 10 lu kargo dahil 183 TL çok güzel sayfaya göz atın derim 🤗
Nehirimmm06 2bebekbirana [url=https://www.hizliresim.com/5torsai][img]https://i.hizliresim.com/5torsai.jpeg[/img][/url] instagramda yaptırdım canım nakissepeti diye sayfadan daha gelmedi ama arkadaşım da yaptırdı ona geldi çok memnun kaldı bende çok beğendim
Whiteangel111 Tuubacvk 15 gun once siparis verdim bebeqondan 10 gun sonunda kargoya verildi 3 gunde geldi kumas kalitesi cok guzel renkler passtel cekme solma yapmadı renkler geldigi gibiydi tavsan tulum seti yaptırmıştım tulum battaniye eldiven sapka olarak 125 tl urunler 10 tl kargo ve kapida odeme ile 135 lira odedim
Yaser slnurn yaaaa bayıldım bu takıma sağlıkla gitsin paşa inşallah ben alamadım arkadaşımın verdiklerini giyecek artık😭
Ays0 slnurn ismi görünce yutkunamadım bir an. Babamın ismi Ahmet Ünal. 6 yaşımda kaybettim. Oğlusun sağlıkla doğsun huzurla sıhhatle büyüsün inşallah 💕
deniz6767 CiLeK_KoKuSu_47 bende orda yaptırdım 😍 stilimsensin hem kumaşı kalitesi mükemmel anne elinde işleniyor 🥰
CiLeK_KoKuSu_47 Cigdem175 ben 1 ay önce yaptırdım 10lu 170 TL kargo ücretiyle 183 TL ödedim sayfada miran isimli takım bizim 💙🤗🤗
oglumubekliyorumm Nehirimmm06 bende o sayfadan yaptırdım canım düşündüğümden çok daha güzel geldi ben çok memnunum 🥰
Yagmur515253 Nehirimmm06 Nehirimmm06 çok güzelmiş kaça yaptırdınız acaba birde kaç gün içinde veriyorlar ki kargoya
Tuubacvk 2bebekbirana bu fiyatların altında ben içime sinen bulamadım açıkçası o kadar pahalı değil bence yeni doğan sonuçda kumaşının iyi olması önemli bence
Kayraninannnesi 2bebekbirana https://ibb.co/mGPd4Cr İnstagramdan bebeqon sayfasından 150 TL yaptırdım 10 lu set 🙏
gulin-35 2bebekbirana ınstagram corozan bene den yaptırdım 160 tl geldı yıkadım cok guzel kuması kalıtesı tavsıye ederım
Nehirimmm06 2bebekbirana kızlara çok daha güzeli var canım çok tatlı erkekler biraz daha sade oluyor :)
Sumeyye15_3 Yaser bende yaptirmadim eltim GÖRÜMCEM tanıdıklar verdi sagolsun lar. Ben gereksiz buluyorum ama ilk çocugumda Çoook istemiştim 😅😅😅
Eski9 2bebekbirana instadan mısra tasarım diye bir sayfaya 110 liraya yaptırdım tulum geldi ama beni çok sinir ettiler teslim tarihinden 10 gün sonra gönderdiler ve beni hep oyaladilar hiç önermiyorum bu sayfayı
Ruyasusam Eski9 ayy sonunda geldi demek. Ben gıcık olmuştum burda 😏p Sağlıkla güle güle giydirin inşallah 😊
Mavis40 Eski9 kesnikle bende size katlyrm dün sıpars vercektm resmen zıt knsuyolar kesnkjle ve kesnkjle tavsiye etmym i…