Herkes selamlar sağlıklı hamilelik süreci doğumlar dilerim ilk önce🙏🏻 Hanımlar bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde rahim ağzı incelemesi sonrasında 34+3 doğum yapmıştım. Şimdiki gebeliğimde 26. Haftada 38 ölçmüştü doktorum geceleri progestan fitil ve haftalık pruloton iğne reçete etti üçüncü iğneyi bugun vuruldum fakat şuan 28. Haftadayım ve rahim ağzı 22 mm incelmiş bel kasık ağrım var. Şimdide progestano günde üçe çıkardı bugun bi doz ciğer geliştirici oldum diğeri yarın endol diye bir ilaç içiyorum dört saat arayla 48 saat içeceğim ve birde adalat corono 30 mg sabah akşam. Böyle olan varmı açıkcası çok tedirginim henüz daha çok erken doğarsa uzun bir küvöz dönemi var ve iki bucuk yaşında bir oğlum daha var istirahat önerdi yatacaksın dedi süreçlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🙏🏻