Lilyy 06 ayaksiz mi soruyorsun hepsnde var diye biliyorum yenidogan bebege 06gydrsek icnde kaybolur ama bir tik buyuk almann sakncasi yokmus arkadasm oyle soyledi o yüzden bnde ayakli olanlari yenidogan almk yerine 03aylk almayi düşünüyorum ama bir takimda olsa ayakli yenidogan alirm cnku hastaneden cktgi gunlerde cok kucuk oluck