Gss Bende aynı durumu yaşadım,
sizden çok daha küçükken öğrenmştim. hattaa doktorum olabilir dese de güvenmeyip bir doktora daha gitmiştim. Resmen depresyona giriyodum :) kan sulandırıcı kullandım. Şimdi 33. Haftadayız. Geçen hafta doktor damar oldukça açık dedi. Gelişimi önde gidiyor. İçiniz rahat olsun korkmayın :)