Hayırlı akşamlar kızlar. Belirttiğim gibi 18+4 haftalığım, sabahtan beri karın ağrısı oluyor, sabah oldu lavaboya gittim geçti, yine var lavaboya gittim geçmedi, çok afedersiniz rahim de sızlama var, kötü bişey olabilir mi bilmiyorum randevuma daha var 21inde gidicem. Karın bölgem kasıklarım ağrıyo. Doktora gözükmelimiyim?