Bhrars Arkadaşlar ilk kez başıma geliyor yumurtlama dönemindeyim önce sol kasık ağrısı oldu ertesi gün leke şeklinde kanama oldu normalmi gebeliğe engelmi ilişki olsa sorun olrmu lütfen yardım edin ☹
Gzmmutlu Yumurtlama döneminde kanama olabilir gayet normal ben hemen hemen her ay yaşıyorum gebeliğe de ilişkiye de engel değil aksine gebelik düşünenler için değerlendirilmesi gereken bir fırsat yumurtladığınızı kolayca anlamış olursunuz.rahat olun
Bhrars Gzmmutlu kanaman kaç gün sürüyor ve ne şekilde oluyo acaba yardımcı olurmusun? benim ic çamaşırımda bisey olmuyor ama idrardan sonra ince şekilde dökülüyor
Gzmmutlu Bhrars bazen 1 gün bazen 3 gün her ay değişiyor benim de aynı sizin gibi çamaşıra gelen bişey yok sadece silince oluyor kahverengi olduğu da oluyor pembe olduğu da.özellikle yumurtlamanın ilk günü adet ağrısı gibi ağrı da oluyor
Gzmmutlu Bhrars evet o günleri değerlendirdim hatta garanti olsun diye Ovulasyon testi de kullandım şu an hamileyim
Bhrars Gzmmutlu bende kullanıyorum şuan ovulasyon testi inşallah bende güzel haberi alırım Allah sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin canım Rabbım isteyen herkese hayırlısıyla hayırlı evlat nasip etsin inşallah 😊