Dmtkblt merhaba ben hemşireyim. Öncelikle panik olmayın. Hafta ilerledikçe ödem ihtimali artıyor tabi, ama olmaması tercih edilir. Direk gebelik zehirlenmesi demek zor aklınkza kötü şeyler geyirmeyin. Tansiyonunuzu takip edin, bol idrara çıkmak için bol su için tuzlu tüketmeyin ve muhakkak dr unuz görsün sizi ☺️