Oğlum 3 yaşına yeni girdi yaklaşık 3 haftadır tuvalet eğitimine başladık. Başta çok güzeldi hemen alıştı bı kaç gün geçtikten sonra kakasını altına yapmaya başladı çişini söylüyor ama kakasını söylemiyor ne yaptıysam fayda etmedi. Bu konuda tecrübeli annelerden yardım istiyorum nasıl bir yol izlediniz. Doğumuma 1 ay kaldi böyle devam edecek diye çok korkuyorum.