lily-11 Selam kızlar. Bebişimize Doğa Lina ismini koymayız düşünüyoruz. Fikirlerinizi almak istedim özellikle Doğa isminin söylemesi kullanması zor olur mu o konuda tereddütüm var🙄 Ve evet herkes Lina koyuyor ben de koyayım ne var yani😜
BegumIscanTunc lily-11 gayet güzel ve uyumlu canım ben şahsi fikrimce çok beğendim 🤭 Bizde kızıma Dora Lina koycaz 🥰 birde şöyle sesleniş olarak çok hoş geliyor kulağa
2bebekbirana lily-11 Bence ikiside gayet güzel. Lina da çok hoş bende liya düşünüyordum herkes aman herkes bunu koyuyor heryerde var bilmem ne dedi 🤦
lily-11 2bebekbirana ben de yanına Doğa ekledim işte sınıfta bi kaç tane Lina olursa ayırt edilsinler diye😅 sanki hayatı boyunca okul okuycakmış gibi😜 bizim zamanımızda da her yer Merveydi nolmuş yani(:
lily-11 Kizanneleri evet popi oldu onun sayesinde(: çok var ama çok da kibar ve güzel geliyor kulağa o yüzden beğendm(: kuzenlerim de Lila ve Mira koydu. Lila Mira Lina bu sene doğanlar böyle olcak demek ki🥳
BegumIscanTunc lily-11 Raf,tepe,üç,en yüksek anlamı daha bir sürü anlamı daha var Türkçe kökenli bir isim
lily-11 BegumIscanTunc evet epey anlamı varmış♥️ Amin inş🙏🙏🧿 umarım isimlerini kendileri de severler iki tane olunca birini sevmezse diğerini sever diyorum😅🤩
BegumIscanTunc lily-11 biz elimizden gelen en güzel isimleri koyuyoruz bebislerimize onlarda birazcık begeni verirler heralde 🥰☺️
lily-11 Guneyinannesi1 ayy cidden kullanması zor oluyor mu en güzel cevabı siz verirsiniz😬 kısa kolay gibi ama Ğ harfi biraz beni söylerken zorluyor bi de etrafımda hiç Doğa diye tanıdığım yok o yüzden alışamadım sanırım farklı geliyor(:)
Guneyinannesi1 lily-11 valla gayette güzel söylüyorlar bide benim adım doğasu tek doğada değil isteyen doğa diyor isteyen doğasu hic zorlanan görmedim herkeste çok beğeniyor 🤗
Babymk lily-11 bence çok yakışmış yan yana Doğa Lina 😍 Doğa isminde sınıf arkadaşım vardı lisede hiçte yadırganmıyor kolay söyleniyor çok hoş bir isim 😊 sağlıkla gelsin Doğa Lina 💜
lily-11 Guneyinannesi1 Doğasu daha kolay söyleniyor doğa linadan ziyade(: bunu duyduğum iyi oldu ya çok sağolun(: