Kızlar 34+6 da gittiğimde bebeğim baş aşağıya dönmüştü ve yoğun baskı yapıyor demişti doktorum . Progestan verdi 36 ya kadar kullanıp sonra birakicaz dedi . Bugün 35+4 üz ve karnımın altı vajinamin üstü tam o arada ittirme hareketleri hissediyorum . Sanki yerini bulmusta girmeye çalışıyormuş gibi artı bugün hiç durmadı hareketleri artık yeter çıkmak istiyorum dercesine . Siz kanala girdiğini hissettiniz mi bebislerinizin ? Yada bu haftada bu alt karın hareketleri normalmi ?