Fundabshn Kızlar henüz 11 haftalık gebeyim ama daha şimdiden ayaklarımda aşırı şişkinlik ağrı ve ödem oluştu zor yürüyorum diyebilirim benimle aynı durumu yaşayan veya yaşamış olan varsa yardımcı olabilir misiniz bu durumdan nasıl kurtuldunuz acaba ?
Fundabshn Merveyzc1661 Tansiyonum hep normal çıkıyor sadece tiroid bezlerimde ciddi derecede sorun çıktı onun için tedaviye başlattı doktorum acaba bu şişkinliğim tiroidlerimin çalışmıyor olmasından kaynaklı olabilir mi ?
Merveyzc1661 Fundabshn tiroid konusunda hiç bir bilgim yok kuzum ama ihmal etme bence yrın arayabiliyorsan ara yada kontrole gidebiliyorsan git bu haftalarda ödem çok normal değil birde bolca su iç elinde sürekli su şişen olsun rabbim şafi ismiyle şifalandırıp ödemini dindirsin kuzum