Ezgi4147 Bende 7+1 günlük gebeyim 2 gün önce pembemsi bir leke gördüm peçetede arkasından kahverengi ara ara geldi hala da geliyor korktum doktorumu aradım normal olduğunu söyledi rahmin büyümesinden kaynaklı dedi çok aşırı yani pedi doldurcak kadar pıhtılı kan görürsen en yakın hastaneye git onun dışında problem yok dedi ben tabi dayanamayıp bugün gittim hiçbir problem yok kese etrafında da bir kanama görülmedi ultrasonda sakin olup stres yapmamak en önemlisi dedi bol su iç ağır kaldırma iç çamaşırında ya da peçetede damla damla gelen pembemsi lekeler ya da kahverengi lekeler rahmin büyümesinden kaynaklı stres yapmaen önemlisi moral sen iyiyi düşün ☺️