Cgdmgl şuan 23+6yim. Hareketlerini saymıyorum çünkü daha düzenli olmaz diyorlar. Ama hareket ediyor mu diye tabiki kontrol ediyorum aklım hep onda. Benimde çok ayakta kaldığım zaman misafir varken yada biz bı yere gidince filan hep telaseden bazen çok az hissettiğim oldu. Akşam yatıp uzandım su içip öyle biraz baktım hareket ediyordu. Yani yorulunca bide hep ayaktayken az hissediliyor demekki 😊