Sude-96 benim en başından beri var doktorum prilam vermişti onu kullandım epey muddet ⅔ kutu bitti nerdeyse ama şu sıralar ölçüyorum kendimi ne kadar da olsa ilaç diye ama içmediğim gün bulantı kusma çok hat safada içince rahatlıyorum bana yarıyor çok şükür eeh tabi ilk haftaların basında kusmayı kesssede Bulantım kalıyordu biraz yani açıksacı kusmanın zararı yok ama kusma ⅚ yı geçerse doktorunu ara bi ara ben 5kere Kusmuştum gittim çok şükür sorun yoktu🙏 Şuan 16. Haftamdayım halada geçmiş sayılmaz ara da yokluyor beni canısı