Hafizebdk Merhaba kızlar. Bebeğim Allah izin verirse kasım 16 da doğacak, kundak yapmak için kasım da muslin bez uygun olur mu bilenler yardımcı olursanız çok sevinirim. Kumaş ince kaçar mı sizce ?
Gis Kundaktan sonra uzerini battaniye ile ortersiniz. Kalin battaniye ile kundak olmuyor cunku. Aciliveriyor
feyzosvemercimek Benim de nasipse 18 Aralık'ta olacak muslin battaniye ile kundak yapıp kalın battaniyeyi de üstüne sararim diye düşündüm sade kalın battaniye ile elini kolunu çok oynatacak şekilde olunca kendi hareketlerine korkup uyanabiliyorlarmis 😊
Hafizebdk feyzosvemercimek çok teşekkür ederim,peki ne kadar yapmalı kundağı kaç tane yeterli olur. Ilk bebeğim hem çok hevesliyim hem de israf olsun kullanamayacağı hicbir şeyi yapmak istemiyorum 🤗🤗
Elif4334 Hafizebdk rica ederim canım müslinler israf olmaz hiç merak etme 3 yaşlarında bile bi parkta yere sere piknik yaparsınız 😊
Hafizebdk Deletedmom202 valla bende geçen gün emzik aldım bir kaç tane de tulum onlara bakıp bakıp öpüyorum 😀 bide muslin bez aldım mendil yapıyorum daha benimde bir şeyim yok zamanla olur inşallah
feyzosvemercimek Hafizebdk bende alacağım ama kaç tane olması konusuna tam karar veremedim hazır kundaklar da var onlar da hoşuma gitti