Semadeniz Yeni gebeyim ishal oldum. Gebelikten mi yoksa bakteri vs ? Progestan coraspirin folik asit ve oksapar kullanıyorum.
iremcannn1907 Semadeniz ilaç kullanmaya başladın mı canım? Folik asit, Demir vs? Eğer kullanıyorsan o ilaçlar ilk başladığında ishal yapıyor
Seyda5234 Semadeniz hamileliğim ilk ayında bende 1 hafta ishal oldum sonra geçti şimdi hiç çıkamıyorum 😂
Semadeniz iremcannn1907 folikasit ve coraspirin 2 aydın kullanıyorum. Gebe olunca progestan ve oksapar kullanmaya başladım.
iremcannn1907 Semadeniz onları hiç kullanmadım bilmiyorum ama ilk bir hafta bana folik asit ishal yapmıştı. Bikaç gündür de omega başlattı doktorum o da aynı 🙄 bende şuan senin gibiyim ilaçtan olduğuna şüphe ediyorum ben.
Seyda5234 Semadeniz şuan benim için çıkmak iyi 😂çünkü çıkamıyorum karın ağrım çok oluyor tabiki bu kişiden kişiye değişir ama en iyi çıkmak en azinda gaz sancın falan olmaz
Semadeniz Seyda5234 Allah yardımcınız olsun. İnşAllah sağ Salim bebeklerimizi kucaklarımıza alalım da. Geri boş.