Arkadaşlar 16 haftalıkken doktorum kalpte 2 tane parlaklık var dedi 19+6 da gittim duruyo zaten son aylarda geçer kireçlenme deniliyor dedi ama nette down sendromlu çocuklarda olur yazıyo dedim doktor da her kalpte parlaklık down sendromlu olmaz zaten senin 2 li test güzel çıktı korkma stres yapma dedi 2 hafta sonra detaylı ultrason a gircem ama çok korkuyorum ya başına gelen var mı böyle bir şey ikili test (1/10600) AFP MOM (1/64000) çıkmıştı