Arelannesiii Merhaba arkadaşlar 34+6 haftalık hamileyim sürekli idrar kacirma ve karnımda sertlik oluşuyor 5 dakkikada bir yatarken sağ sola dönerken ağrı oluyor yürürken ağrı oluyor sizde de oluyomuydu nasıl anlarım acaba ? Amniyon sıvısı parça parça gelirmi
mlkkk Arelannesiii doğum sancısının en belirgin özelliği bele vurmasıymış canım bende 34haftalık hamileyim dönerken kalkarken filan bildiğin taş var gibi hem ağrı hem yorulma oluyor bende bebek ağırlaştıkça daha olacak gibi 🤷🏼♀️
PrensesAnnesiii31 Arelannesiii suyunuz geldiği zaman muhakkak anlarsınız çünkü idrar yapar gibi durmuyor önce az az gelebilir ama daha sonra yoğun bir şekilde devam eder sancinizda 5 dk da bir adet sancısı gibiyse yalancı sanci çünkü doğum sancısı saatlerce belki günlerce geçmez yatirmaz bile sizi duramazsiniz ağrıdan ve yoğunluk belden başlar ayrıca rahimde ki kasılmalar dan da anlarsınız bu dönemde ağır iş yapmayin kendinizi ve bebeğinizi yormayın benden size küçük naçizane bir tavsiye 😊
Arelannesiii mlkkk sürekli idrar kaciriyomus gibi oluyorum ama sonradan fark ediyorum tuvalete çıkınca bişey olmuyor
mlkkk Arelannesiii idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi? Ben tuvaletimi yapıp kalktıktan sonra tekrar sıkıştırıyor gelen iki damla bişey burda enfeksiyonda yapar dediler ki enfeksiyonum da var ondan oluyor muhtemelen bide bebek büyüdüğü için baskı yapıyor oda etkiliyor beni
Ssssss Arelannesiii idrar değil de akıntı da olabilir. Bende de çok arttı su gibi geliyor sürekli. Kuruyunca iz falan kalmıyor.
mlkkk Arelannesiii alakası yok canım bende 16.haftadan beri oluyor o zamanda normal demişlerdi ilerleyen haftalarda daha çok olur demişlerdi gerçekten öyle oldu geçen hafta kontrolde özellikle sordum doktora yine normal dedi. Hiç doğum veya erken doğum konusuna girmedi bu zmana kadar üç doktora söylemiştim ben burda duydum karnım sertleşiyor diyene kasılma o erken doğum belirtisi filan diyorlar hayret ediyorum 😅
Arelannesiii PrensesAnnesiii31 teşekkür ederim kim görse karnın aşağı düşmüş diyorlar yani bilemedim korku var heyecan var 😣🤲
Ssssss Arelannesiii valla benim çamaşırın baya ıslanıyor. Hatta Perşembe günü bildiğiniz bacağımın arasından aşağı aktı ben de suyum geldi sandım 😅 ama doktor suyumda bir azalma olmadığını söylüyor suyum gelmemiş yani 😅 ben de bu işten bişey anlamadım 😂
Arelannesiii Ssssss ya valla neye inanacağız 😅😅 benimde normalde pzt randevum var o zamana kadar sancım olmazsa gitmeyin diyorum ama içim hiç rahat değil
Ssssss Arelannesiii zaten sarı bir iz kalıyorsa suyunuz değildir diye düşünüyorum. Sürekli gelmiyorsa da aynı şekilde su değildir diye düşünüyorum. çok da kalmamış kontrolünüze sıkıntı olmaz inşallah ♥️