Eylemmm1655 Kizlar Kasım agrimiyo resmen aciyo bunu yaşayan sebebini bilen varmi 35+2 haftalik gebeliğim
Esrasaglik Eylemmm1655 yalancı sancılar olabilir canım bu aylarda normal, ama doktoruna söyle yine de
Azadceyda63 Eylemmm1655 dun aksamdan beri çekiyorum o ağrıları doktora da gittim hiçbirşey çıkmadı 35+5 teyim bende
Meral0203 Eylemmm1655 benimde ayni sekilde 36 ci haftadym doktor kanala girerken bebek oluyirmus oyle dedi bana pelvik agrisi
Eylemmm1655 Azadceyda63 neden oluyo acaba ayağa kalktığım gibi acımaya yanmaya başlıyor ta şeyime vuruyo bazende
Azadceyda63 Eylemmm1655 benimde ayni şuan belli ağrısından yerimden kalkamıyorum bebek baski yaptığı için olabilir
Eylemmm1655 Meral0203 ya demekki kanala giriyo bebeğim sagol cnm haftaya perşembe kontrolüm var doktorum bakacak Altan normal doğum sezeryan doğum mu diye
727900 Ya canım bende 35+4 ayağımın üstüne basınca sanki kasıklarım çatlayacak gibi oturunca geçiyor ama yürüyünce feci ağrı çekiyorum
Eylemmm1655 727900 valla.zaman da.gecmek bilmiyor 38 görsek alsak bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza inşallah ya