Zeynep-Ecem46 Merhabalar herkese çatlak oluşmaması için neler yapıyorsunuz. Önerdiğiniz kremler var mı?Piyasadaki pahalı kremlere para ödemeli miyiz sizce?( lierac, bio oil, müstela vb.)
Merveee34 Zeynep-Ecem46 Ya aslında doğruyu söylemek gerekirse vücut elverişli olunca kremler falan da boş yani . En ünlü pahalı markayı kullanıp çatlayanlarda var . Vücut tipiyle alakalı bir durum . Sürekli nemlendirmek gerekiyor . Birde birden çok hızlı kilo alınca catlıyor . Sabah akşam baldırları bacakları göbeği kolları yağlamak gerekiyor . Benim vücudum yağlı tip zaten hiç çatlak oluşmadı . İlk cocugumda bebek yağı ikincide sebamed üçüncü de lierac kullandım .. bu gebeliğimde bio oil ve lierac dönüşümlü kullanıyorum aklıma geldikçe . Benim kardeşim de bunları kullandığı halde Harita gibi oldu maalesef
Yusufaras81 Zeynep-Ecem46 liearch kullanıyorum ama az da olsa çatladım 8.ayımdayım bence biraz da çatlar gibi😒
samsunlu55 Zeynep-Ecem46 bende 32. Haftadayim 20 haftadan itibaren Hindistan cevizi yagi kullaniyorum soğuk sıkım olanından her akşam ve bol.su içiyorum şuan çatlak oluşmadı bnde.
Cansuufyucee Lierac kullanıyorum 36+3 teyim henüz bir çatlak olmadı ama benim annemde de çok olmamış biraz genetikle de alakalı