YuvarlanamayanPandaa Kızlar dondurucuya çağla koyan varmı daha önce annemden topladım kışa saklamak istiyorum biraz yapan varmı 💚
BeyRah YuvarlanamayanPandaa hiç duymadım canım ya, bir avuç koy donunca çıkart bakalım ne olacak. Öyle bi dene
38NURUM YuvarlanamayanPandaa ben şu şekilde duydum ama denemedim ne kadar doğru bilmem canım…poşetle olmuyormuş da plastik bı şişenin bidonun içinde caglayi doldurup ağzını sıkıca kapatiyormussunuz kışın istediğiniz zaman çıkarıp yiyormussunuz
YuvarlanamayanPandaa BeyRah deneyecegım attım bakalım bir kaç gün sonra çıkaracam yoksa turşususnu yapacagım
38NURUM YuvarlanamayanPandaa kuflenip kuflenmedigini duymadım ama kuflenecegini hiç sanmıyorum…. neden poşetle atamiyoruz da şişenin içinde atıyoruz diye sordum da poşetle atınca buz tutup çıkınca bozuluyormus , şişeden çıkınca aynı yaz ayindaki gibi kalıyormuş.
YuvarlanamayanPandaa 38NURUM pardon şimdi anladım şişenin içerisinde dondurucuya koyuluyor acaba plastik saklama kabıda olurmu deneyim bakalım
38NURUM YuvarlanamayanPandaa sıkıca kapanabilen saklama kanları varsa olabilir şişe diye belirtmesinin sebebi kapağını sıkıca kapatilabilmesi sanırım
Aysobaciniz YuvarlanamayanPandaa ambalajcılarda sızdırmaz diye bi plastik şeffaf kutular var, genelde tatlıcılar kullanıyor ya o kutulardan alın koyun hiç bişey olmaz ben üzümü bile koymuştum 😀
GamzeBaz YuvarlanamayanPandaa eriği kuçuk su şişesi koymuştum karpuzu da, ezilmeyecek bir kaba bnce hıc bsey olmamıstı