Merhaba arkadaşlar tecrübelerinize güvenerek sormak istiyorum iki gündür regl gecikti 2 gündür de sanki regl olacakmışım gibi beş ağrısı çekiyorum geçenler de de kasık ağrısı çekmiştim. Ama regl normalde benim ağrısız olur çok az belim ağrır ama bunun kadar değil. Test alıp yapmaya korkuyorum iki sefer düşük yaptım korkuyorum ilk belirtilerinizi benimle paylaşabilir misiniz? Teşekkürler 🙏🏻