Iyi aksamlar güzel anneler ❤
Benim bi sorum olcakti.
Oglusumla 19+6 olduk ve dün doktordaydik hersey iyidi (bende düsük riski oldugu icin progestan iciyorum ve dün bana igne yazdi doktor onlari haftada 1 kere yaptircam)
Simdi dün aksamdan beri bi regl agrisi var bende :(( bide affedersinizde cok kabiz oldum.. Hic öyle olmamistim.
Bu regl agrisi bu haftalarda normal mi acaba?ve kabizlik? Yani biraz Internetde okudum kabizlik normalmis ama bu agri beni biraz korkuttu acikcasi :( resmen sanki her saniye regl olcakmisim gibi agrim var.. Öyle olan var mi? Acaba bu haftalarda normal mi?
Bide kabizlik icin ne iyi gelir kizlar artik oturamiyom :D