cocoblog Herkese merhaba kızlar pazartesi Serklaj olacağım ama çok korkuyorum genel anestezi değil sedasyon verileceği söylendi işlem esnasında birşey hissediliyor mu serklaj olanlar bakabilir mi
Tuggcce_18061997 Rahim kısalığı kaçtı acaba bende 2 hafta sonra bakılacak ona göre bir yol izleriz dedi doktor bende korkmuyor değilim cocoblog
bebisini-bekliyor cocoblog sedasyon da kısa süreli narkoz zaten bıse hıssetmezsınız sonrası da rahat gecer ınsallah
MinikMicizem Hayır canm ben belden uyustrma olmuştum hicbisey hissetmedim amlyttan snra belki çok hafif adet ağrısı gbi ağrım olabilir bilacgunde kanaman onun dsnda emin ol korkulacak bsey yok ben 20 haftalıkken olmustum
cocoblog Tuggcce_18061997 benim şuan 39mm ama ilk gebeliğim de 24haftada erken doğumdan dolayı doktorum tedbir amaçlı yapacak şuan kısalmam yok
MinikMicizem cocoblog canım seninki daha iyi geçer emin ol nekdar erken okdar iyi hafta geç olunca bebeğin kesesinin patlama ihtimali yüksek oluyo
Feyza-p Korkulacak hiçbişey yok hissetmiyorsun bişey ama ben serklaj oldum diyip sakın rahat davranma ben o hataya düştüm çalışmaya başladım şuan erken doğum riski var sadece WC ye kalkabiliyorum dikkat et 🙏
cocoblog Feyza-p bu benimde çok kafama takılıyor çoğu kezde sordum doktora çalışacak mıyım diye doktorum bana 1 hafta istirahat sonra çalışmaya devam dedi bende çalışıyorum şuan ama :/
Feyza-p cocoblog bana da öyle demişti ama bende sıkıntı oldu şuan tamamen yatak istirahatindeyim çok dikkat et ayağa kalkma vakit buldukça uzan
cocoblog Feyza-p çok ama çok teşekkür ederim o zaman rapor almaya çalışacağım peki sürekli mi yatıyorsunuz çok sordum ama kusura bakmayın