5+3 haftalık hamileyim. Dün kırmızı renkli bir kanamam oldu, dr a gittim ve bir sıkıntı olmadığını söyledi ve istirahat etmem gerektiğini söyledi. Bugün sabah itibariyle belime bıçak saplanır gibi ağrılar giriyor uzanınca geçiyor, kalkıp biraz ayakta durunca tekrarlıyor. Bu durumu yaşayan var mı korkulacak bir şey mi ?