Slcnslcn Saadet27 6 7 defa vuruldum bu iğneyi. Yagli oldugu icin yakio vurulurkrn. Bide dağılması zaman alio. Ilk oldugumda üzerine oturamamistm sonra alistm.
umranozby Saadet27 ben canım çok yağlı bir ilaç tam bir saat ağrıdan oldum inledim resmen üzerine yatamadım iki gün falan acıdan ara ara sızladı bikac gün geçmesine rağmen 😐
GecesMom Nasıl sancı canım ? İğnenin yapıldığı yer ara ara acır sızlar o kadar. O da iğnenin yağlı yapıda olmasından dolayı
GecesMom Saadet27 iğneyle alakası yoktur başka bişeydir enfeksiyon olabilir doktoruna danış randevunda önemli olabiliyor herşey hamilelikte 👍🏼
Pinhan Benim karnımda adet sancısı gibi sancı olduğu için yapılıyor bu iğneden ,onda da iğneden sonra bir gün sancılı geçiyorsa bir gün normal geçiyor.iğne oldum 1 hafta ağrım olmadı diyemedim hiç
Saadet27 Pinhan iğneden önce hiçbirşeyim olmuyor CNm iğneden sonra oluyor korkuyorum acaba yaptırmasam mı diyorum
mavimm Ben de vuruldukça kendimi daha rahatsız hissederdim doktoruna bu durumu anlatabilirsin bi görün