İyi akşamlar kıZlar.23 haftalık hamileyim fakat sanki bebegimi hissetmiyorum başından beri.Sadece sert bir kalp atımı gibi bisey hissediyorum arada bir.22 ci haftada ultrasonda elini ayagını oynatan bebegi benim hissetmemem normalmi.Doktora söyledim sarstı bebegi karnıma bastırdı falan hareket etti ama ben yine hissetmedim.Tuhaf bi sekilde kıpırdıyo ama ben hissetmiyorum.Böle bisey yaşayan varmı kacıncı haftada tam net hissettiniz.