Benim hissiyatım tersine,rüyalarım doğru çıkıyor.2. hamileliğim ilkine göre farklı olunca bu erkek dedim.Son kontrolde doktor vajinasını göstermeyene kadar inanmadım.2 kızımdan sonra rüyamda 3 kızımın olacağını gördüm.Geçen sene yine hamileydim.Daha önce gördüğüm rüyadan dolayı kız bekliyordum,erkekmiş ama 17 haftalıkken bebeğimi kaybettim.Şimdiki hamileliğimde rüyalarımda hep kız gördüm ama erkek diye hissettim.Rüyalarım beni yine yanıltmadı 3.kızım geliyor inşallah