Selin48 Kızlar merhaba 12 günlük bebeğim var 10 dakika emiyor sonra uyukuya dalıyor acaba 10 dakika da doyuyor mudur ?
Yavrucuk07 Selin48 evet canım onlar cabuk doyar,sonradan keyif yapar,yanı 30 dk emse bile ilk 10 dk içinde doyuyor zaten
Beyzan Selin48 benim oğlum hiç 10 dk bile emmezdi kısa kısa emerdi. Eğer sakince uyuyorsa doyuyordur. İçiniz rahat olsun
Gediz-01 Selin48 benimkide 5 dakika emiyor doktora sordum normal dedi bebekler ilk 5 dakikada alacağını alır dedi gerisini çerez niyetine kullanır dedi. Ayrıca bizimde sariligimiz var.
Damlaltinay Beyzan beyzan kuzum bende yeni doğurdum 14 gün oldu göğsüm mastit oldu ilaç kullanıyorum dikloron sıcak soğuk kompress yapıyorum bir türlü açılmıyor acaba başka ne yapabilirim 2 3 saatte bir emzirip sonrasında sütümü de sağıyorum 😔
Selin48 Beyzan evet uyuyor sarılığı var biraz ben kaldırmasam 3 saat i bile geçiyor uyukusu acaba acıktığının farkına varamıyor mu diye düşünüyorum kendisi uyanmıyor çünkü
Yavrucuk07 Damlaltinay cnm mastit için beyaz lahana birebirmis, araştır bir istersen ,göğsüne sarıyorsun içindeki herşeyi temizliyor,annemi o kurtarmış
Damlaltinay Selin48 kuzum sarılığı varsa uyanmaz bizde yaşadık aynısını uyandırmam 20 dkları buluyordu uyandırmak işkenceydi resmen
Damlaltinay Yavrucuk07 kuzum karalahana sardım o olmadı. Annene bir sorarmışım lahana çiğ mi haşlanmış mı
Yavrucuk07 Damlaltinay sordum cnm,turşuluk varya beyaz yanı,onu sıcak suda bekletip ılıdiktan sonra üzerine ekşi kaymak sürüp göğsüne saracan,üzerimi bezle sarıp sarmalayacan, şifa olur inşallah
Damlaltinay Yavrucuk07 Allah razı olsun ekşi kaymağı bulabilirmiyim bilmiyorum da kesin lahanayı deneyecem
Yavrucuk07 Damlaltinay süt ürünleri satan bir yer varsa ,yada köyden falan getittirebilirsen,dışarıda dursun ekşisin öyle kullan
Selin48 Gediz-01 kendi kendine uyanıyor mu açıkınca acaba genelde ben uyandırıyorum saati gelince kendisi nadir uyanıyor
Aysegngr Selin48 canım bebeğin daha küçük o uyanmaz sen uyandiricaksin benim bebegimde 1 ay 11 günlük ilk zmanalr bende senin gibiydim bebek uyanmiyodu zor uyandiriyodum oglusum suan kendi uyaniyo demem o ki merak etme normal onlar zamanla kendi uyanicak acıkınca
Gediz-01 Selin48 benimkide uyanmiyo canım 1 aylık olduk hala uyanmiyo ben uyandiriyorum sariliktan herhalde doktora sordum uyanır diyo uyanmiyo ki keşke uyansa