Shnern Kizlar ilk ben hamile kaldığında geç döllenme dediler 1 Şubat olan son adet tarihimi 10 Şubat diye düzenlediler . Şimdi ise çocuk ileri oluyor hep ultrasyonda şuan 17+2 iken 18+6 gözüküyor sizce hangisini onemsiyeyim ?
Purpura26 Shnern 1 hafta ileri çıkabiliyor. Benim 33. Haftama kadar hep 1 hafta ileri çıkıyordu. Şimdi tam çıkıyor. 2 haftaya kadar ileri çıkması sorum olmuyor
DenizSayer Shnern adete göre bir hafta ileri geri oynar sonra haftasını bulur doktorum her zaman adeti baz al dedi
mlkkk Shnern bebeğin büyüme atakları her hafta farklılık gösterir o yüzden ultrason ölçümleri her hafta farklı çıkabilir son adet tarihini baz alacaksınız
Kayraninannnesi Shnern benimde önden gidiyor ama doktorum sen adet tarihine göre hesapla ultrasona göre değil diyor
MinigimKizim3 Akgumus19 aynıyız seninle 31 ocak son adet tarihim ilk haftalar da 1 hafta geriden demişti geç döllenme demişti. ama bir kaç haftadır haftam olarak tam gösteriyo artık şuan adet tarihine göre ve ultrasyon da 18+5 im
Shnern MinigimKizim3 ozaman bende öyle diyeyim doktorlara artık şimdi doktor değişiminde yaptım bide ona göre söyleyim doktora belki aynıdır korkum hani geç olur ve ileri gözükür yine günüm geçer ve suni olurun
Shnern DenizSayer adetim de 1 Şubat idi ama geç döllenme dediler . Aslında şuanda ultrasyonda tam adet ile aynı