Merhabalar
24 haftalık hamileyim ilk dogumum Gebze Medical parkta oldu şimdilik de oraya aynı doktorum olan Ömer talip beye devam ediyorum doktorumdan memnunum ancak hastaneyle ilk doğumumda hiç iyi şeyler yaşamadık hastane değiştirmeyi düşünüyorum öneriniz var mıdır doktor ve hastane olarak riskli bir gebeliğim var