TansuB bizim de montessori yatağımız.. yataştan bakıyorum benim bence güzel 1-2 model var. Benim beklediğim modelin stoğu bitmiş yenilenmedi bir türlü onu bekliyorum 🥲yataşa bakabilirsiniz kısacası.. ama şuna dikkat edin lütfen normal tek kişilik nevresim takımlarından ölçüsü biraz küçük yani eğer yorgan aldıysanız belki olmayabilir. Ben yorgan şimdi almayacağım alacağım zaman da yastık yorganı da yataştan alacağım onun ölçüleri uyuyor nevresime de