Merhaba canım sadece şunu söyleyeyim istediğini alabilirsin ama ilk 3 ay kıyafetlerde aşırıya kaçmamak lazım. Ben çoğunlukla zıbın takımı ve hastane çıkışı almaya özen gösterdim 40 ına kadar sürekli kirletecek malum kış ayı yıka kurut uzun sürecek ondan dolayı bu iki tür giyim çesidi cok bulunursa iyi olur