Sernurgulnergiz 38 haftalık hamileyim doktor bugun kontrolde bebegın gelısımı hersey iyi normal dedi ama gelışimi 36 haftalık dedi kilosu 3 300 dedi gelısım geriliği demesi moralimi bozdu szce normal mi?
Kadze Sernurgulnergiz zaten doğum vakti gelmiş doktorun bunu böyle dile getirmesi de enteresan ben 37.haftada 33hafta uyumlu doğum yaptım ilk çocuğuma kilosu düşük minik doğdu sadece zaten haftan gelmiş kafana takcak bişey yok içini ferah tut sağlıkla al kucağına
Sernurgulnergiz Minyon dogacak dedi ama kilosu smdı 3 ila 3 300 dedi bende bısey anlamadım minyon doğacaksa kilosu az olurdu🙄
Sernurgulnergiz Kadze 5 hafta mi gelişim geriligi var dedi size ee sadece kücük mü doguyr kilosu iyi bnce ama 36 haftaya gore
Omerhatice Sernurgulnergiz bence gayet norml oglum 40+2de 3.350 kg doğdu gayet iyi demişti doktorum Simdi kizim 36 da 3.200 du bi an evvelgelsin istiyorum daha fazla almasın diye 38 +ya kadar gelmesi çok iyi olur dedi doktor inşallah Sağlıkla gelir 🙏
Kadze Sernurgulnergiz 4hafta gerilik vardı 37de sezaryen oldum 2300 doğdu kızım kuvoze de girmedi şükür çokta çabuk toparlayıp büyüdü
PrensesAnnesiii31 Sernurgulnergiz bebeğinizin kilosu gayet iyi ben şu an 37+6 dayım bebeğim 2450 gram covid geçirdim bu süreçte belki ondan gelişmedi bilmiyorum ama benim bebeğim gelişmemiş her doktora inanmayın haftaniza göre bebeğin kilosu gayet iyi benim içinde dua ederseniz çok sevinirim pazartesi ne yapılacağı belli olacak 😔😔