Umudayolculuk36 Kızlar bugun eşimle biraz tartıştım ağladım sonra çok açık kahve lekem geldi 2 3 damla şeklinde doktora yazdım yerleşme ağrısı ve akıntısı dedi normal ama istersen yarın gel dedi eşim umursamıyor korkuyorum napıcam bi kaç gündürde ağrılarım vardı 😭
Esragnss Umudayolculuk36 11. Haftada yerleşme kanaması olacagını düşünmüyorum ama doktor yine daha iyi bilir keşke kendini bu kadar üzüp takmasaydın kafama evet bazen olmuyor takmadan olabilir ama ne bileyim gönlünü ferah tut yarın git hemen doktora
sinmiss Umudayolculuk36 canım yerleşme kanaması da olabilir Allah korusun bir problemde olabilir en doğrusu doktora git ultrosonla baktır kanama alanı var mı yok mu ve kanamanın durması için iğne yaparlar , doktoruna mutlaka git önlemini al
Esra-sari Umudayolculuk36 benimde bu haftada oldu yerleşme kanamam merak etme devamı gelmediyse sıkıntı yok. Hatta doktora gitmeden 1 gün önce geldi ertesi günü anlattım direk yerleşme kanaması dedi
Nilasyamom Umudayolculuk36 o haftalarda bende kese altı kanama sonucu kahve leke gelmişti. Hem de kese kadardı kanama alanı. Neyseki bir gece hastanede serum aldık 1 kaç haftaya bitmişti
nevamm1 Esragnss katılıyorum 11 haftada ne yerleşmesi hemen git bence benim doktorumun bana dediği gebeliğin kaçıncı haftası olursa olsun ne lekeni ne kanamanin normali olmaz kabul edilir değil olursa hemen gel demişti
Mom726272 Umudayolculuk36 sen git kuzum ihmal etme canını sıkma unutma şu dönemde kendinden önce canından parça olan olan evladını düşünür insan benimde en son 14 haftalıkken lekelenme olmuştu nedeni bulunmadı kanama alanı filan yoktu progestan kullandım düzeldi çok şükür ihmal etme herkesin hamilelikte karşılaştığı şeylerin sebebi de aynı olmayabilir
Ilkayy Umudayolculuk36 11+4 bu haftadan Nefret ettim aynı bende 11+4 kanama yaşadım düşük tehlikesi idi 5 gün hastanede yattım 11 haftada yerleşme kanaması olmaz hemen acile gitmelisin
Emregizem Umudayolculuk36 stresten de olabilir ama muhakkak doktora görünmelisin bu haftalarda yerleşme kanaması olduğunu sanmıyorum en iyisi gidip bebişinizi görmeniz. bu kadar kafana takma eşini bebeğin daha önemli sürekli iyi düşün iyi olsun stres yapma 🙏
Rose91 Umudayolculuk36 canim 8.haftamda bendede ole oldu ama onlem amacli hastaneye gittim 1 gunluk yatisim verildi bebegim ii cok sukur benimde babam kalp krizi gecirmisti önümde baya bi etkilendim.. asiri stres korku üzüntü malesef bole seyler yapablior ama eminim bebegn iidirr sadece senin gbi uzulmustur. Hic korkma Rabbim saglik versin kardesim🙏🏻🧿
Gizemmm12 Umudayolculuk36 benim de 12. Haftamda akıntım oldu kahverengi hemen o gün doktpra gittim ve bebeğimin kalbinin 8. Haftada durduğunu öğrendim korkutmak gibi olmasın ama yine de ihmal etmeyin