Benim gibi iğne kullanan anneler için yazıyorum. Genetik panelim de sadece pai heterezigottu. Ve antifosfolipid antikor pozitifliğim vardı. İmmün sistemle ilgili. 31.haftaya kadar 0.4 oksapar ve coraspinle geldim. Ama bugün Erzurum Üniversite Hastanesi’nde Pınar hocaya doğum muayenesi olmak için gittim. İyi ki de gitmişim tek doz 0.4 kullandığımı duyunca şok oldu. Senin durumundaki gebelere 0.4 dozu sabah akşam veriyoruz tek doz çok az dedi. Kilom da arttığı için tek doz yetersiz olacakmış i. Çok şükür gelebildim bu haftaya kadar. Yarın sabahtan itibaren çift doz vuracağım. İyi ki karşılaştım Pınar hocayla şükürle olsun 🙏🙏🙏 Belki gitmesem bebeğimi kaybedecektim bu düşünce gün boyu kafamdan çıkamadı kendime yeni yeni geliyorum 😔 Allahım hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın🙏 Doz ayarlaması çok önemliymiş kızlar eğer en ufak bir tereddütünüz varsa kesinlikle iyi bir hocaya muayene olun.