llFatma Merhaba, Arkadaşlarımın tavsiyesi üstüne Gazi hastanesine gitmeyi karar verdim. Randevu işlemleri haftalık mı alınıyor,bilgisi olan var mı? Sitesinde haftalık deniliyor da:(
llFatma Minisomini cuma günü gidip bizzat almanız gerekiyor. Gebelere internet üzerinden alinmiyormus. Kadın doğum 9. Kat.
Kctp Haftanın 5 günü gidip randevu alabilirsiniz ama telefonla randevu sistemleri yok bizzat gidip sekreterden almanız lazım